Amfipoli News: Το μοντέλο που έχει «βαμπιρισμό», πάσχει από ανιδρωτική δυσπλασία, δεν έχει μαλλιά και δόντια, αλλά κάνει σπουδαία καριέρα. Ξεκίνησε από κλιπ των Rammstein

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Το μοντέλο που έχει «βαμπιρισμό», πάσχει από ανιδρωτική δυσπλασία, δεν έχει μαλλιά και δόντια, αλλά κάνει σπουδαία καριέρα. Ξεκίνησε από κλιπ των Rammstein


Είναι μια γυναίκα διαφορετική. Κατάφερε να κατακτήσει τον κόσμο της μόδας και να γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα, παρά την ασυνήθιστη εξωτερική της εμφάνιση και τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει. Ο λόγος για την 28χρονη Μέλανι Γκέιντος, η οποία πάσχει από εκτοθερμική ανιδρωτική δυσπλασία ή αλλιώς «βαμπιρισμό». 

Η διάγνωση της ασθένειας 

Η Γκέιντος γεννήθηκε στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ. 
Η οικογένειά της ήταν απελευθερωμένη από ταμπού και καταπιεστικές κοινωνικές συνθήκες και αγωνίσθηκε να τη στηρίξει από την πρώτη στιγμή που διαγνώστηκε η ασθένειά της. 
Πρόκειται για μια πολύ σπάνια και κληρονομική πάθηση, η οποία εμποδίζει την ανάπτυξη των πόρων του σώματος, των οστών, των αρθρώσεων, των δοντιών, των νυχιών και της τριχοφυΐας. 
Εξαιτίας της ασθένειας, η Γκέιντος είναι καραφλή και δεν έχει δόντια. Η 28χρονη πάσχει επίσης από αλωπεκία και είναι εν μέρει τυφλή. Όπως έχει παραδεχτεί, υπήρχαν στιγμές που η εξωτερική της εμφάνιση δημιουργούσε προβλήματα και εντάσεις ακόμα και μέσα στο σπίτι της, με αποτέλεσμα να εθιστεί στο αλκοόλ. 
Το ξεπέρασε όμως πολύ γρήγορα. 

«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, όλοι μου συμπεριφέρονταν σαν να είμαι μολυσματική. Φοβόντουσαν ότι θα τους κολλήσω κάτι. Πολλοί ήταν εκείνοι που, βλέποντας με, είτε με λυπούνταν είτε αηδίαζαν με την εμφάνισή μου», έχει εξομολογηθεί σε συνέντευξή της. 

Έβαλε για πρώτη φορά τεχνητή οδοντοστοιχία και τρία εμφυτεύματα δοντιών σε ηλικία 26 ετών, ώστε να λάβει μέρος στο ριάλιτι σόου «The Doctors». 
Ωστόσο, εννέα μήνες αργότερα τα έβγαλε και αρνήθηκε κατηγορηματικά να τα ξαναφορέσει. 

«Ήταν μια επίπονη διαδικασία για μένα, όχι μόνο σωματικά, αλλά και ψυχικά», είχε δηλώσει στην «Independent». 
«Σε αυτή την ηλικία, τρώω πολύ πιο άνετα. Έτσι έχω μάθει όλα αυτά τα χρόνια. Και η αλήθεια είναι ότι τρώω αρκετά. 
Η οδοντοστοιχία αποτελούσε εμπόδιο. Εξάλλου, μου αρέσω πολύ καλύτερα χωρίς προσθήκες. Ίσως να με θεωρούν ανολοκλήρωτη, μισή. Αλλά αυτό συμβαίνει γιατί εκείνοι έχουν δόντια και χάνουν την εικόνα, πως είναι δηλαδή κάποιος να μην έχει. Δεν χάνω τίποτα που δεν έχω δόντια. Άλλωστε, ποτέ μου δεν είχα», πρόσθεσε. 

Η ενασχόληση με το μόντελινγκ 

Η ασχολία της Γκέιντος με το μόντελινγκ προέκυψε όταν ο σύντροφός της την παρότρυνε να δηλώσει συμμετοχή σε μια φωτογράφηση, με κεντρικό θέμα τους «μοναδικούς ανθρώπους», ενώ ήταν ακόμη μαθήτρια. «Κάντο μόνο για πλάκα, για να περάσεις καλά. Είσαι μοναδική. Δεν σου μοιάζει κανένας», της είχε πει, προσπαθώντας να την πείσει. Κι όντως έτσι έγινε, αν και αρχικά μισούσε να βγάζει τον εαυτό της φωτογραφίες. Στη συνέχεια, η Γκέιντος επιλέχθηκε να εμφανιστεί σε ένα βιντεοκλίπ του γερμανικού συγκροτήματος Rammstein, σε σκηνοθεσία του διάσημου φωτογράφου, Ευγένιο Ρεσούσκο. 

Η ανταπόκριση του κοινού μέσω των social media και του διαδικτύου ήταν τεράστια, προς μεγάλη της έκπληξη. 

«Υπήρξαν και αρνητικά και θετικά σχόλια. Πάντως ένα είναι σίγουρο. Πως και οι δύο πλευρές είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό». 
H Mέλανι Γκεϊντός έχει σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών στις ΗΠΑ 

Σύντομα άνοιξε ο δρόμος για μια μεγάλη καριέρα στο χώρο της μόδας. Οι προτάσεις για φωτογραφήσεις και παρουσία στις πασαρέλες ήταν διαδοχικές και αυτό τη βοήθησε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. 

«Έχω πλέον εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Ξέρω τι εστί ομορφιά. Νιώθω σιγουριά και ξέρω πλέον ποια είμαι. Πέταξα τις περούκες και έγινα μοντέλο χωρίς να αλλάξω κάτι στον εαυτό μου. Ποζάρω ακριβώς έτσι όπως είμαι. Γνωρίζω την κατάστασή μου και είμαι πλήρως εξοικειωμένη. Δεν έχω κόμπλεξ. Όλη αυτή η διαδικασία με έκανε να καταλάβω τι μετράει στη ζωή. Είμαι δυνατότερη και πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Αν είχα γεννηθεί φυσιολογική, θα ήμουν βαρετή. Η εσωτερική ομορφιά έχει σημασία και όχι η εξωτερική». 

mixanitouxronou.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου